Sidang Pembaca Budiman

Blog ini tidak terhad kepada penyediaan resepi makanan. Tetapi blog ini menyelitkan cerita-cerita dan juga berita yang berlaku di sekeliling kita.

Sekiranya para pembaca merasakan blog ini boleh diterima, diharap dapat memberikan komen membina bagi setiap posting yang dilakukan sebagai sokongan dan dorongan untuk saya terus ber'blogging'..

Selamat membaca..
SmartMove

Menu Terbaru Pizza Hut

Ha! Baru-baru ni menjengah la saya ke Pizza Hut di Megamall Kuantan untuk mencuba menu baru ni.



Makanan Arab.. emm sedap juga Arabian Pilaf Rice. Saya suka dia punya rempah ratus yang diadun dengan nasi tu. Sedap berempah..


Yang ini plak Romano Meatball Pasta.. so far yang ini pon sedap.. cuma rempah dia sedikit pedas bagi saya.


Havana Mint Fizz ni.. saya kurang suka.. manis semacam dan ada perasa mint sedikit.

Jadi keputusannya harga yang kurang dr RM50 untuk makan dua orang..masih lagi mahal tapi sekali sekala buleh dicuba laa..

Generated Image

0 ulasan: