Sidang Pembaca Budiman

Blog ini tidak terhad kepada penyediaan resepi makanan. Tetapi blog ini menyelitkan cerita-cerita dan juga berita yang berlaku di sekeliling kita.

Sekiranya para pembaca merasakan blog ini boleh diterima, diharap dapat memberikan komen membina bagi setiap posting yang dilakukan sebagai sokongan dan dorongan untuk saya terus ber'blogging'..

Selamat membaca..
SmartMove

Deli Country Megamall Kuantan




Sekali sekala bawa keluarga keluar, saya singgah di Deli Country. Waktu tu baru jam 1.30 tengahari, anak-anak dah merengek lapar.

Keluar awal pagi, tak sempat nak bersarapan sebab berkejar nak beli barang keperluan anak-anak untuk sekolah nanti.


Saya order untuk keperluan mereka. Saya dan isteri memang jenis makan lambat.. jadi dahulukan anak-anak baru kami.

Makanan yang ada di sana agak simple tetapi harganya ... emmmm MEMUKAU mata juga la.. sekali sekala saya tak kisah.. tapi kalau HARI-HARI... Saya naik marah!.. (gurau je)

Generated Image

0 ulasan: