Sidang Pembaca Budiman

Blog ini tidak terhad kepada penyediaan resepi makanan. Tetapi blog ini menyelitkan cerita-cerita dan juga berita yang berlaku di sekeliling kita.

Sekiranya para pembaca merasakan blog ini boleh diterima, diharap dapat memberikan komen membina bagi setiap posting yang dilakukan sebagai sokongan dan dorongan untuk saya terus ber'blogging'..

Selamat membaca..
SmartMove




Baru-baru ini, saya menerima berita kematian saudara saya. Sungguh tidak disangka, kerana beliau tidak mengalami sebarang sakit. Dan saya sedikit terkilan kerana agak lama saya tidak bertemu dengan allahyarham sehinggalah dikhabarkan dengan berita kematiannya..




Kematian merupakan perkara yang menyedihkan bagi seluruh ahli keluarga. Namun, selaku manusia yang hidup berpegang kepada agama insyaallah, kehilangan seseorang di dalam keluarga pasti dapat ditangani dengan penuh rasional. Namun jodoh pertemuan di tangan Allah s.w.t. Semoga rohnya ditempatkan bersama-sama orang yang saleh. Insyaallah..

0 ulasan: