Sidang Pembaca Budiman

Blog ini tidak terhad kepada penyediaan resepi makanan. Tetapi blog ini menyelitkan cerita-cerita dan juga berita yang berlaku di sekeliling kita.

Sekiranya para pembaca merasakan blog ini boleh diterima, diharap dapat memberikan komen membina bagi setiap posting yang dilakukan sebagai sokongan dan dorongan untuk saya terus ber'blogging'..

Selamat membaca..
SmartMove

Cuti Oh Cuti



Dah lama rasanya tak buat posting ke blog ini. Kalau diikutkan, memang hari-hari nak buat update tapi masalah masa yang tak mengizinkan. Hari ini saya ambil kesempatan ini untuk membuat update bagi hari-hari yang dah berlalu.

Pada 12 Disember, saya berkesempatan untuk berjumpa teman sekerja (satu ketika dahulu). Perjalanan kawan saya dari Seremban ke Kuantan semata-mata untuk bercuti dan urusan perniagaan kami merupakan salah satu cara untuk bersua. Jadi saya mencadangkan beliau untuk menginap di De Rhu Beach Resort.



Berdasarkan pengalaman saya menguruskan hari keluarga dan juga percutian sendiri, ianya amat berbaloi dengan kos yang minima dan persekitaran yang agak teratur.

Saya mengambil beberapa snapshot simple untuk tatapan. Maaflah, saya tidak dapat mengambil keseluruhan kawasan kerana tujuan saya yang singkat dan perbincangan urusniaga di sana.




Selamat bercuti..

Generated Image

0 ulasan: