Sidang Pembaca Budiman

Blog ini tidak terhad kepada penyediaan resepi makanan. Tetapi blog ini menyelitkan cerita-cerita dan juga berita yang berlaku di sekeliling kita.

Sekiranya para pembaca merasakan blog ini boleh diterima, diharap dapat memberikan komen membina bagi setiap posting yang dilakukan sebagai sokongan dan dorongan untuk saya terus ber'blogging'..

Selamat membaca..
SmartMove

Sewaktu saya mula menggiatkan diri dalam aktiviti masak memasak, saya rasakan agak sukar untuk mendapatkan bahan-bahan istimewa. Terutama sekali sekiranya kita ingin memasak masakan barat.

Pelbagai rempah ratus yang diperlukan boleh didapati di sini. Tidak keterlaluan sekiranya saya katakan di sini pelbagai jenis daun, pelbagai jenis cendawan boleh dibeli dengan harga yang berpatutan.

Ini antara bahagian yang menjadi kegemaran saya sekiranya ingin mencari bahan untuk memasak. Oh ye.. maafkan saya, pasaraya ini terletak di bahagian Lower Ground Megamall Kuantan.

Jadi ini sebahagian snapshot yang saya ambil..




Generated Image

0 ulasan: